KALİTE YÖNETİM BİRİMİ

Özel Konyagöz Hastanesi, tüm çalışanlarıyla, ekip ruhu içinde sürdürülebilir bir kalite ve verimlilik anlayışını benimsemiştir.

Hasta sağlığı ve haklarını her türlü amacın üzerinde tutmak, hasta memnuniyetini sağlamak için hizmetlerimizin her aşamasında bilgilendirmek, eğitmek ve sürekli iyileştirmeyi hedeflemek amacı ile hizmetlerimizde açıklık, şeffaflık ve kaliteyi önemsemekteyiz.

Komiteler

  • Çalışan Güvenliği Komitesi
  • Hasta Güvenliği Komitesi
  • Tesis Güvenliği Komitesi
  • Eğitim Komitesi
  • Enfeksiyon Kontrol Komitesi

Ekipler

  • Bina Turu Ekibi
  • Mavi Kod Ekibi
  • Beyaz Kod Ekibi
  • Pembe Kod Ekibi
  • İlaç Yönetim Ekibi
  • Bilgi Güvenliği Ekibi
  • Temizlik Ekipleri
  • Atık Yönetim Ekibi
  • Hasta Hakları Ekibi

Kalite Yönetim Birimimiz Tarafından;

Komite, kurul ve ekipler önceden belirlenen periyotlarda ve gerektiği durumlarda toplanır ve tespit edilen uygunsuzluklara göre düzeltici / önleyici kararlar alınır.

Bölüm bazlı ve klinik göstergelere ilişkin veriler Bölüm Kalite Sorumluları tarafından toplanarak aylık, 3 aylık, 6 aylık ve yıllık olarak analiz edilir. Elde edilen sonuçlara göre düzeltici – önleyici faaliyetler başlatılır.

Öz Değerlendirme ekibi ile yılda en az 2 kez öz değerlendirme yapılır.

Bina turu ekibi belirlenen periyotlarda bina turları düzenlenir. Tespit edilen uygunsuzluklara göre iyileştirme faaliyetleri başlatılır.

Hasta memnuniyet anketleri ve çalışan geri bildirim anketleri düzenlenir, analiz edilir; varsa görüş, öneri ve şikayetler değerlendirilir.

Çalışanlarımızın, Sağlıkta Kalite Standartlarında belirtilen eğitimlere hazırlanan plan dahilinde katılması sağlanır.

Hastane içinde meydana gelen İstenmeyen Olaylara ilişkin Kök: Neden analizleri yapılarak, bunlarla ilgili Düzeltici – Önleyici faaliyetler başlatılır.

Sağlıkta Kalite Standartlarında belirtilen Acil durumlar ile ilgili tatbikatlar organize edilerek gerekli durumlarda iyileştirme faaliyetleri başlatılır.