ŞİKAYET POLİTİKASI

Hasta İlişkileri Bölümü olarak; hastanelerimizden arzu ettiğiniz hizmeti almak ve sizlerin memnuniyetini sağlamak için; hastanemizden hizmet alan tüm hasta ve yakınlarının hastanemiz ile ilgili görüş ve düşüncelerini alır. Bildirilen tüm görüşleri ilgili departman yöneticileri ile değerlendirir ve sizlerin talepleri doğrultusunda hizmet kalitemizi artırmak için çalışır, değerlendirme sonrası alınan kararlar ve sonuçlar hakkında bölüme bildirimi yapan hastamıza geri dönüş yaparız.

  • Şikayetler Hasta Hakları Birimi’nde Hasta Şikayet Formu doldurularak alınır.
  • Şikayetlerin sonucu, bilgi edindirme yasasında belirtilen süre içinde Hasta Hakları Birimi tarafından bildirilir.
  • Hastanemiz, yasa, yönetmelik ve yönergeler nedeniyle çözülemeyecek şikayetleri, çözümü araştırılmak üzere bir üst makama iletilir.

Görüşlerinizi internet aracılığıyla bildirmek için web sayfamızda yer alan “Sizi Dinliyoruz” bölümünden iletebilirsiniz. Hizmet kalitemizi artırmaya yönelik iletmiş olduğunuz görüşleriniz için teşekkür ederiz.